Известие

Collapse
No announcement yet.

помощ за имобилайзер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
    Днес напръсках и двете букси излизащи от имобилайзера и цял ден не съм имал проблеми! Дано всичко е наред! Мерси колега!
    Хубаво е, когато не трепериш всеки път ще запали ли, няма ли да запали , аз съм правил процедурата два пъти.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      А ако си стегнете малко пиновете на женската букса,ще забравите за проблема завинаги
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        с една отвертчица ги стягам всички проблемни букси, даже преди 5 минути стягах на бойлера клемите- с клещи
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Такааа,да споделя и аз за този проблем с имото,днес на няколко пъти неискаше да запали и ключа на таблото си свети.Свалих кората под волана и размърдах въпросната букса на тази кутия ,колата почна да пали допреди малко,пак размърдване на буксата и пак запали.
          Утре ще я сваля,но да търся ли с самата кутия студени споики или само да почистя буксата и напръскам с контактен спреи?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
            Такааа,да споделя и аз за този проблем с имото,днес на няколко пъти неискаше да запали и ключа на таблото си свети.Свалих кората под волана и размърдах въпросната букса на тази кутия ,колата почна да пали допреди малко,пак размърдване на буксата и пак запали.
            Утре ще я сваля,но да търся ли с самата кутия студени споики или само да почистя буксата и напръскам с контактен спреи?
            Според мен е само буксата, гледах за студени спойки с една лупа и нищо нередно не видях
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Ок утре ще се занимавам с това и вечерта ще споделя резултата.

              Comment


              • #22
                Днес свалих кутията на имото и както беше написал Лорда невидях студени споики,почистих буксата и при връщането на кутията и при опита ми да върна буксата на място ми направи впечатление че кабела е оплетен и нещо го дърпа.При смяната на педала на газта явно е станало мазало,прекарах го откъдето трябва и се освободи,дано да се е оправил проблема след напръскването с контактен спреи и прекарването на кабела откъдето трябва.Мисля,че е бил под напън и е било само въпрос на време да се подмъкне.

                Comment


                • #23
                  Колеги този имобилайзер пак ме захапа, отново започна да прави проблеми! Мисля да го махам, тук в Русе някой знае ли евентуално къде се занимават с такива работи!
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • #24
                    Пробвай следното - когато направи проблема изгаси контакта, извади буксата със захранването на имобилайзера, дай контакт и тогава я включи. След това върни контакта. Доста пъти помага.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Колеги, възможно ли е самия ключ да е износен и от там да идват проблемите. Защото ключа ми е доста износен!
                      Alfa 166jtd,1999

                      Comment


                      • #26
                        Не мисля, че механичното износване оказва влияние. В крайна сметка работата на имото зависи от радиовръзката между антената около патрона и транспондерния чип вътре под пластмасовите капаци на ключа.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Да продължа темата, отидох при едни пичове за имобилайзера! Оставих я при тях да го махат, след около два, три часа ми се обадиха да ида да я взема, отивам те ми казват, че имобилайзера си работил без проблем, оказало се някакво реле което подавало ток на имобилайзера в момента на подаване на контакт доколкото разбрах, сега всичко е наред! Само не разбрах къде стои това проклето реле!
                          Alfa 166jtd,1999

                          Comment


                          • #28
                            Само екотроник може да ни светне, защото е важно
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Няма отделно реле. Захранването на имото се осигурява от два предпазителя в таблото под волана:

                              F16 и F20


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Ами не знам, казаха ми, че било някакво реле което не подавало ток всеки път, или аз не съм разбрал нещо! Да не би да е свързано с контактния ключ, защото ми казаха, че първо се съмнявали в клемореда!
                                Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:40.
                                Alfa 166jtd,1999

                                Comment

                                Working...
                                X